| HR | EN |
| O BRANKU |
| Iskustvo |
| Uspješno je vodio preko 40 i sudjelovao u preko 100 savjetodavnih projekata u HTL industriji. |
| Snage |
| Ekonomija turizma, razvojne strategije, upravljanje u turizmu |
| Vještine |
| Kvantitativne analitičke metode i algoritmi, formuliranje destinacijskih i projektnih strategija, istraživanje tržišta |
| OBRAZOVANJE |
|
Dr.sc. – Ekonomija turizma (Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet) MBA (Staffordshire University, UK) Mag. ing. el. (Sveučilište u Zagrebu, Fakultet elektrotehnike i računarstva) |
| Ključne ekspertize |
|
Destinacijsko planiranje i upravljanje Koncepti najbolje upotrebe Tržišne studije |
|
1. DESTINACIJSKO PLANIRANJE
|
|
2.
RAZVOJNI PROJEKTI |
|
3.
TRŽIŠNE I FINANCIJSKE STUDIJE |
|
4.
MARKETING U TURIZMU |
|
5.
OSTALO |
|
||
|
||
|
||
|
||
|